Kategoriat

Uutiskirje

Checkout - Oma maksutapa kaikille



Joustoraha

 

Ohjeet tilaamiseen 

 

Ohessa tietoa verkkokaupan kuljetusvaihtoehdoista, toimitusajoista ja toimitusmaksuista. 

 

Allaolevat ostoehdot koskevat verkkokaupassamme tehtyjä tilauksia. Huomioi, että sinun pitää olla vähintään 18 vuotta täyttänyt asioidessasi www.kidea.fi -sivuilla. 

 

Kuljetusvaihtoehdot tilatessasi verkkokaupastamme 

 

Kotiinkuljetus- Kuljetusliike toimittaa tilauksen asiakkaalle kotiin tai työpaikalle ennakkoon sovittuna ajankohtana 

 

Nouto varastolta  Asiakas noutaa ja maksaa verkkosta varaamansa tuotteen Kidea Eazy:n varastolta ennalta sovittuna ajankohtana. Huomioithan että asiakaspalvelumme ei välttämättä ole aina paikalla. 

 

Jos olet tilannut useamman tuotteen, voi olla että osa tuotteista toimitetaan erikseen. Esimerkiksi, jos tilaat kulmasohvan ja runkosängyn saat ne eri toimituksissa. Jos tilaat lisää tuotteita myöhemmin, toimitetaan ne erikseen. 

 

Tilauksesi 
Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen. Voit seurata tilauksesi käsittelyä kidea.fi -käyttäjätilisi omilla sivuilla tai ottaa yhteyttäasiakaspalveluumme saadaksesi tietoa tilauksestasi. 

 

Tilausvahvistus 
Kun olet maksanut tilauksesi, saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et jostain syystä saa tilausvahvistusta tunnin sisällä tilauksestasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 040 9000 640, jotta voimme tarkistaa että tilauksesi on kirjautunut oikein. 

 

Toimitusaika 
Tuotteen toimitusaika on riippuvainen tilatusta tuotteesta ja sen ominaisuuksista, mahdollisista lisäpalveluista sekä siitä, mihin osoitteeseen olet tuotteen tilannut. Toimitusaika riippuu myös valmistajasta sekä kuljetuksista. Tuotteilla jotka menevät tilaukseen ja joita ei ole varastossa on toimitusaika 3-8 viikkoa. Varasto- sekä myymälätuotteet pystymme toimittamaan 1-7 työpäivän sisällä. Toimitusaika lasketaan tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Kidea.fi verkkokauppa ei ole vastuussa kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force Majeure-esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta  

 

Tietoa toimituksesta 

Kuljetusyhtiö ottaa yhteyttä ennen toimitusta. Asiakkaana sinun tulee ilmoittaa etukäteen asioista jotka voivat vaikuttaa toimitukseen, kuten vaikeasti ajettavat tiet, porttikoodit, ahtaat raput yms. Varmista, että kuljetusautolla on esteetön pääsy perille ja mahdolliset esteet sisäänkannolle on poistettu. Muista myös suojata lattiat, sillä kuljettajat eivät poista jalkineitaan työturvallisuussyistä. Mikäli toimitusta ei voida suorittaa asiakkaasta johtuvasta syystä, emme palauta rahtikustannuksia asiakkaalle, uudesta toimitusyrityksestä veloitamme uuden rahdin hinnan. Mikäli toimituksen peruminen tehdään liian myöhään, emme palauta rahtikustannuksia takaisin asiakkaalle. 

 

Toimituskustannukset 
Riippumatta siitä montako tuotetta tilaat, maksat vain yhden toimitusmaksun per tilaus. Toimitusmaksu riippuu toimitusmuodosta, postinumerosta ja tuotteen painosta sekä koosta. Verkkokaupan järjestelmä laskee automaattisesti toimituskustannuksen jonka saat näkyville ennen kuin teet lopullisen ostopäätöksen. 

 

Peruutus 
Jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

 

Palautusoikeus 
Palautusoikeus ei koske palveluja (kuten esim. kotiinkuljetus, asennus jne.). Et voi palauttaa toivomuksesi mukaan valmistettua tai muunneltua tilausta taikka tavaraa jota ei voida palauttaa edelleen myytäväksi. Palautusoikeus ei myöskään koske myymälämalleja joihin olet voinut tutustua paikanpäällä, sillä myymälämallit ovat esittelykäytössä olleita ja siten käytettyjä se on huomioitu tuotteen hinnassa. 

 

Toimitus ulkomaille 
Meiltä on mahdollisuus tilata toistaiseksi vain kotimaahan, emme myöskään toimita Ahvenanmaalle. 

 

Kuljetusvaurio 
Jos asiakas toteaa ostamassaan tuotteessa kuljetusvaurio toimituksen yhteydessä tulee siitä vaatia rahtikirjaan merkintää. Sen jälkeen asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä tai viimeistään 3 vrk kuluessa toimituksesta asiakaspalveluumme sähköpostilla info@kidea.fi tai puhelimitse 040 9000 640. Ilmoitus kuljetusvauriosta tulee tehdä välittömästi tai viimeistään 3 päivän kuluttua toimituksesta. Jos tuote on viallinen tai vaurioitunut kuljetuksessa, toimitamme uuden tuotteen ilman lisäkustannuksia ja mahdollisimman nopeasti alkuperäisen tilalle. Palautuslomakkeen kaikki kohdat täyttää ja lomake liittää vaurioituneen tuotteen mukaan niin, että se ei kuljetuksen aikana pääse irtoamaan. Kidea.fi verkkokauppa ilmoittaa asiakkaalle arvioidun ajan, jonka kuluessa uusi tuote toimitetaan asiakkaalle. 

 

Tietosuoja 
Henkilökohtaisia tietoja käytetään ainoastaan kidea.fi sisäiseen käyttöön, lähinnä tilastoihin ja internet-kaupan teknisiin palveluihin. Emme luovuta tietoja kolmannelle osapuolelle. 

   

Ennakkoontilattavat tuotteet 
Ennakkotilaus tarkoittaa, ettei kyseistä tuotetta ole vielä julkaistu tai tuotetta ei juuri sillä hetkellä ole keskusvarastolla. Tuotteen yhteydessä ilmoitetaan julkaisupäivä tai seuraavan erän saapumispäivämäärä. Pidätämme oikeuden mahdolliseen tuotteen loppuunmyyntiin ennakkotilauksen aikana. 

 

Tilaustuote 
Tilaustuotteeksi merkitty tuote ei kuulu omaan varastovalikoimaamme vaan se tilataan erikseen tavarantoimittajalta asiakkaan määrittelemien ominaisuuksien perusteella. Tavarantoimittajan varasto- ja tuotantotilanteesta riippuen tuotteen toimitusaika on  

3-8 vikkoa. Valitessasi tilaustuotteelle kotiinkuljetusen ja/tai asennusajan, huomioithan pidemmän toimitusajan. Pidätämme oikeuden mahdollisille loppuunmyynneille. 

 

Rajoitus 
Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus virheellisyyden kuten painovirheen, teknisen ongelman tai massatilauksen vuoksi. 
 

  
Pidätämme oikeuden vaihtaa tilaamasi artikkelin toiseen vastaavaan tuotteeseen jos tilaamasi tuote on päässyt loppumaan. Tässä tapauksessa sinulla on täysi palautusoikeus. Jos et syystä tai toisesta olisi täysin tyytyväinen tuotteeseen, maksamme sinulle myös toimituskulut takaisin. 

 

Force Majeure 
Kidea.fi ei ole vastuussa kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force Majeure-esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta. Jos tilauspaketti ei saavu tilaajalle luvattuun määräaikaan mennessä, kidea.fi pyytää kuljetusyritykseltä selvitystä. Selvitys kestää n. 5 työpäivää. Tilausta ei voi korvata eikä palauttaa ennen selvityksen päättymistä. 

 

Tuotteet 
Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattavat poiketa tarjotusta tai sisältää tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon. Kaikkien tuotteiden tiedot näkyvät kotisivuillamme. Tuotetietovirhe tulee havaita kohtuullisessa ajassa sekä siitä johtuva palautus tehdä mahdollisimman pian kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa kidea.fi verkkokauppa voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. 

 

Takuu ja huolto 
Tuotteitamme koskevat tuotteen valmistaja- ja/tai maahantuojakohtaiset takuuehdot ja huoltoehdot saat asiakaspalvelustamme. 

 

Muuta 
Mahdollisissa riitatilanteissa noudatamme Kuluttajaviraston suosituksia. 

 

Lisätietoja saat asiakaspalvelusta info@kidea.fi